Usein kysytyt kysymykset

Kysymys: Unohdin tilauksestani yhden tai useamman tuotteen, mitä teen?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi niin annamme ohjeet siihen, miten tulee toimia.

 

Kysymys: Miksi en saanut ilmaisia toimituskuluja tilaukseeni?

Vastaus: Tällä hetkellä ilmaisen toimituksen saa yli 55€ tilauksissa Postin Postipakettiin ja Matkahuollon Lähellä-pakettiin ja yli 100€ tilauksissa Postin Kotipakettiin ja Matkahuollon Kotijakeluun. Ilmainen toimitus tarkastetaan aina tilauksen loppusummasta eli summasta jonka asiakas maksaa ostoksistaan mahdollisten alennusten jälkeen. Jos nämä kriteerit täyttyvät, eikä järjestelmä anna ilmaisia toimituskuluja olethan yhteydessä info@myrtilli.fi niin selvitämme asian.

 

Kysymys: Teillä on kampanja menossa, mutta alekoodi ei toimi. Mitä asialle voi tehdä?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi. Alekoodiin voi olla tullut kesken kampanjan joku häiriö ja korjaamme sen, jos vain tiedämme, ettei se toimi.

 

Kysymys: Teillä oli kampanjassa yllätyslahja. Pyysin tiettyä tuotetta mutten saanut sitä, miten toimin?

Vastaus: Yllätyslahja on yllätyslahja eikä asiakas voi määrittää, mitä yllätyksenä saa. Asiakas voi kertoa mahdolliset allergiansa, niin pyrimme huomioimaan ne siinä, mitä yllätyslahjana laitamme, mikäli se vain on mahdollista.

 

Kysymys: Haluan palauttaa tuotteet, miten toimin?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi niin neuvomme. Huomioikaa kuitenkin, että palautuksen syyn tulee olla hyväksyttävä, muuten meillä on oikeus olla hyväksymättä palautusta. Mikäli syy on meistä riippumaton, perimme palautuksesta 20€.

 

Kysymys: Haluan perua tilaukseni, miten toimin?

Vastaus: Tilauksen voi perua siihen asti, kunnes tilaus on lähtenyt meiltä eteenpäin. Myöhemminkin tilauksen peruminen on mahdollista mutta joudumme perimään siitä 20€ toimitus ja käsittelykulujen kattamiseen.

 

Kysymys: En päässyt noutamaan tilaustani, voitteko lähettää sen uudestaan?

Vastaus: Voimme lähettää uudestaan mutta uudestaan lähetetystä tilauksesta perimme 20€ toimituskuluja ja käsittelykuluja.

 

Kysymys: Lähetykseni on lähetetty eri noutopisteeseen kuin valitsin. Voitteko kääntää paketin tulemaan valitsemaani noutopisteeseen?

Vastaus: Lähetämme paketin aina asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Emme mahda mitään, jos valittu noutopiste onkin täynnä. Mikäli noutopiste on täynnä, asiakkaan tilaus kääntyy Postin tai Matkahuollon toimesta postinumeroltaan lähimpään vapaaseen toimipisteeseen. Jos asiakas ei pysty noutamaan lähetystä kyseisestä toimipisteestä, tulee asiakkaan itse ohjata paketti sopivampaan noutopisteeseen.

 

Kysymys: Tein tilauksen mutten saanut tilausvahvistusta, miten toimin?

Vastaus: Tarkistattehan sähköpostinne roskapostikansion, joskus vahvistus on voinut mennä suoraan sinne. Mikäli tilausvahvistusta ei ole roskaposteissa eikä sitä kuulu 3 arkipäivän kuluessa tilauksen teosta, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi. Yleisin syy, miksi tilausvahvistus on jäänyt saapumatta, on asiakkaalle sattunut pieni kirjoitusvirhe sähköpostiosoitteeseen.

 

Kysymys: Maksaminen ei onnistunut, miten toimin?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi niin selvittelemme, mistä ongelma johtuu ja voimmeko tehdä asialle jotain. Joskus verkkokaupassamme on esiintynyt tilapäisiä häiriöitä.

 

Kysymys: En päässyt palaamaan maksuvaiheen jälkeen verkkokaupan sivuille, en saanut tilausvahvistusta, miten toimin?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi , jotta tiedämme seurata tilejämme. Joskus verkkokaupassa voi olla häiriö, jolloin maksun jälkeen ei pysty palaamaan sivuillemme. Tällöin maksu kirjautuu joissakin tapauksissa viiveellä ja tilausvahvistus saapuu teille, kun rahat kirjautuvat saapuneeksi meille. Mikäli maksu ei saavu perillet ehkää uusi tilaus, palautamme teille rahat, jos ne saapuvat meille kahteen kertaan. Voitte myös odottaa 3-5 pankkipäivää josko maksu kirjautuisi meille.

 

Kysymys: Sain väärän tuotteen, miten toimin?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi niin annamme ohjeet.

 

Kysymys: Tilaamani tuote on rikkoutunut tai viallinen, miten toimin?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi. Kertokaa meille, mitä on tapahtunut. Ottakaa ja lähettäkää meille kuvat, joissa näkyy selvästi asia, josta reklamoitte. Mikäli reklamaatio koskee tuotteen pahaa tuoksua, kuvailkaa tarkkaan, miltä tuote tuoksuu, jotta pystymme selvittämään, onko tuote pilalla vai ei. Haluamme myös näissä tapauksissa nähdä tuotteen koostumuksen ulkonäöstä otetun kuvan. Huomioittehan kuvia ottaessanne, että suurimmasta osasata tuotteita meillä ei ole testereitä ja tästä syystä kuva tuotteen koostumuksesta on todella tärkeä.

 

Kysymys: Tilauksestani puuttui tuote, miten toimin?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi niin etsitään ratkaisu.

 

Kysymys: Teillä on menossa alekampanja. Haluan maksaa lahjakortilla. Miten minun tulee toimia, jotta saan kampanjan alen ja voin maksaa lahjakortilla?

Vastaus: Valitettavasti koodikenttään voi syöttää vain yhden koodin kerrallaan. Teidän siis tulee valita käytättekö lahjakortin vai käytättekö alekampanjan koodin. Valitettavasti molempia ei voi hyödyntää yhtä aikaa.

 

Kysymys: Haluaisin ostaa tiettyä tuotetta mutta teillä ei ole sitä, miten toimin?

Vastaus: Kysykää asiakaspalvelusta info@myrtilli.fi Lisäämme tuotteille saldoja aina sen verran, mitä kyseisen erän tuotteita meillä on. Joskus voi olla, että meillä on tuotetta muttemme ole ehtineet vielä lisätä sitä verkkokauppamme saldoihin. Yleensä kuitenkin tuote on loppunut meiltä tilapäisesti ja lisää saldoja laitetaan heti, kun saamme taas kyseistä tuotetta.

 

Kysymys: Haluaisin tilata teiltä tietyn tuotemerkin tuotteita, mutta teillä ei ole kyseistä tuotemerkkiä, miten toimin?

Vastaus: Olkaa ihmeessä yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi otamme mielellämme vastaan asiakkaiden toiveita uusista tuotemerkeistä. Jotkut toivotut tuotemerkit olemme saaneet valikoimiimme. Joitakin tuotemerkkejä taas emme yrityksistä huolimatta ole valitettavasti saaneet valikoimiimme.

 

Kysymys: Miten teillä voi kestää tilauksen käsittely 7 työpäivää (ma-pe, arkisin)? Käsittelettekö tilaukset aina niin hitaasti?

Vastaus: Olemme laskeneet maksimin, 7 työpäivää, ruuhka-aikojen perusteella (esimerkiksi kampanjat, Black Friday, joulu ym.). Isojen kampanjoiden, Black Fridayn sekä joulun aikaan meillä on etusivulla näkyvissä, minkä päivän tilauksia olemme käsittelemässä. Käsittelemme tilaukset aina niin nopeasti kuin mahdollista. Keskimäärin tilauksen käsittelyssä menee 1-3 työpäivää (ma-pe). Kampanjoiden aikaan kannattaa varautua siihen, että tilauksen käsittelyyn voi mennä yli 3 työpäivää (ma-pe).

 

Kysymys: Olen lähdössä matkalle ja tarvitsen tilaamani tuotteet ennen sitä, miten toimin?

Vastaus: Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun info@myrtilli.fi ja kertokaa, mikäli tuotteilla on kiire niin katsomme, mitä voimme asialle tehdä.

 

Kysymys: Olen lähdössä matkalle enkä tuona aikana voi noutaa tekemääni tilausta, voitteko lähettää tilaukseni myöhemmin?

Vastaus: Olkaa yhteydessä info@myrtilli.fi niin sovitaan, milloin tilauksenne voi lähettää. Voimme käsitellä tilauksenne valmiiksi ja pitää sitä meillä niin kauan, että palaatte reissusta ja lähettää sen vasta palattuanne.